Wyniki corocznego badania satysfakcji klienta Alcomex

Pod koniec lutego Alcomex przeprowadził badanie satysfakcji klienta we współpracy z AlphaRainbow. Nasi klienci z Holandii, Niemiec i Czech zostali zaproszeni do wzięcia udziału w tym zakrojonym na szeroką skalę badaniu.

Badanie koncentrowało się na różnych komponentach. Należą do nich: aktywna komunikacja, wysyłka, rozwój produktu, zdolność produkcyjna zorientowana na rozwiązania, produkty, stosunek ceny do jakości, innowacyjność, wsparcie techniczne, szybkość reakcji i odpowiedzialność społeczna. Ogólnie rzecz biorąc, Alcomex otrzymał średni wynik 7,6 dla tych różnych komponentów w Holandii. W Niemczech i w Czechach średnia ocena była jeszcze wyższa i jesteśmy z tego dumni jako firma.

The Net Promotor Score

Pod koniec lutego Alcomex przeprowadził badanie satysfakcji klienta we współpracy z AlphaRainbow. Nasi klienci z Holandii, Niemiec i Czech zostali zaproszeni do wzięcia udziału w tym zakrojonym na szeroką skalę badaniu.

Alcomex uzyskał wysoką ocenę w badaniu satysfakcji klienta i jesteśmy bardzo wdzięczni naszym klientom za wynik NPS +21. To po raz kolejny podkreśla rolę Alcomex jako niezawodnego partnera oferującego pełen zakres usług. Alcomex stara się odpowiedzieć na każde otrzymane żądanie w ciągu 48 godzin. Nasi specjaliści techniczni są zawsze gotowi do myślenia o wyzwaniu, rozwiązaniach i aspektach technicznych od samego początku projektu, abyśmy mogli optymalnie wykorzystać nasze doświadczenie i wiedzę w ramach każdego projektu.

Praca nad jeszcze lepszym wynikiem NPS

Oczywiście głównym celem ankiety jest sprawdzenie, w jaki sposób Alcomex może ulepszyć swoje usługi. Jednym z punktów poprawy, które pojawiły się w przypadku Alcomex, była proaktywna komunikacja. Alcomex skupi się na tej i innych kwestiach związanych z poprawą w nadchodzącym roku, aby zagwarantować i zwiększyć zadowolenie klientów. W tym celu Alcomex analizuje pięć głównych obszarów:

pyramid of succes

logo alcomex