WYNIK NETTO PROMOTORA 2020

POPRAWIONE WYNIKI ROCZNEGO BADANIA SATYSFAKCJI KLIENTÓW FIRMY ALCOMEX.

W ostatnim kwartale 2020 roku firma Alcomex przeprowadziła we współpracy z AlphaRainbow badanie satysfakcji klientów, podobnie jak w 2019 roku. Do udziału w tym zakrojonym na szeroką skalę badaniu zostali zaproszeni nasi klienci z Holandii, Niemiec, Czech, Rumunii, Słowacji / Austrii, Polski i Francji.

W badaniu kluczowe znaczenie miały różne elementy. Obejmowały one na przykład: proaktywną komunikację, wsparcie techniczne, słuchanie klienta, jakość sprężyn, terminowość dostaw, rozwój produktu, możliwości zorientowane na rozwiązania. Grupa Alcomex osiągnęła średni wynik 7,8 dla tych różnych komponentów. Patrząc na wyniki ubiegłego roku, średni wynik Alcomex wzrósł o 0,2 i jako firma jesteśmy oczywiście z tego bardzo dumni!

 

POZIOM SATYSFAKCJI KLIENTA NPS (Nett Promoter Score)

Ogólny wynik Grupy Alcomex wyniósł +55! Dowodzi to po raz kolejny roli Alcomex jako niezawodnego partnera świadczącego pełen zakres usług. Firma Alcomex dokłada wszelkich starań, aby odpowiedzieć na każde zapytanie w ciągu 48 godzin. Nasi specjaliści techniczni są zawsze gotowi służyć pomocą przy nowych wyzwaniach i rozwiązaniach, związanych z nimi aspektach technicznych od samego początku projektu. Pozwala nam to optymalnie wykorzystać nasze doświadczenie i wiedzę w ramach każdego realizowanego projektu.

 

PRACA NAD JESZCZE WYŻSZYM WYNIKIEM NPS

Głównym celem badania klientów jest ustalenie, w jaki sposób Alcomex może dalej podnosić poziom zadowolenia klientów. Między innymi, terminowy proces rozwoju okazał się punktem do poprawy dla Alcomex. W nadchodzącym roku firma Alcomex skoncentruje się na tym i innych kwestiach wymagających poprawy, aby jeszcze bardziej zwiększyć satysfakcję klientów. Zobacz poniżej prezentację graficzną.

logo alcomex